úterý 5. listopadu 2013

ANNA 3.týden



 ANNA 3.týden

Třetí týden nebudu už rozepisovat po dnech.


Včera jsem si pochutnala na celerovém karbanátku s kuřecím masem – mňam. 
Koukala jsem do jídelníčku a tento týden juchůůůůůůůůůůů budu mít samý maso…. Budu mít tuňáka, tresku, krůtí a kuřecí stehna a taky krůtí řízek - abych nepřibrala haha.
Cítím se naprosto skvěle!!
Tak ty kalhoty, do kterých jsem musela dát pásek, jsou šílený ohromný a padaj mi vypadám v nich jako kašpárek, a tak je načase jim udělat PÁPÁ a zítra si koupím nové menšíííííííííííííííí

Koupila krásné rifle, ani jsem nemusela dlouho vybírat, vzala jsem č.42 a padnou mi skvěle, nikde netlačí a nic nepřetéká - mám ze sebe radost. Všimla jsem si, že se mi zmenšují i lejtka, to mě hodně potěšilo -  chci si koupit vysoký kozačky, ale ty moje lejtka tam prostě nenarvu.…. To by byl můj sen nové krásné kozačky.
K večeři mám mozzarellu – tu mám moc ráda, mňam.

 Simonka má rýmu, tak jsem zvědavá kdy bacil přeskočí na mě , ale nemusel by, imunita se mi zlepšila tak budu doufat, že se mně to vyhne.

Co se týče kondice, tak jsem si to otestovala, ač nechtěně, šla jsem ke kamarádce (bydlí v paneláku v pátém patře) a co se nestalo přijedu tam a NEJEDE výtah – oh to je můj konec, pět pater to nedám! Dala jsem to a ani jsem nahoře  nefuněla jak buldog - super mám ze sebe radost.

Dnes ráno Elišce chystám opět zdravou svačinku (jogurt, ořechy, med) to jí moc chutná. A ejhle slyším z pokojíku mamííí mě padá sukně…. Sukni, kterou sotva dopla v pase si otáčí kolem pasu jako obruč na spartakiádě… mám z ní velkou radost, už nejí tolik sladkostí jako dřív, baští se mnou, zhubla a všimly si toho i její kamarádky a to jí zvedlo sebevědomí. Takže si uděláme holčičí den a musíme nakoupit nové hadérky… to se taťka prohne hahaha

Co se týče jídel s ničím problém nemám jen jsem si musela zvyknout na chuť – červené řepy s ořechy, švestky a česnekem  ( ségra tomu řiká pekelná kombimace) - první sousto mně vůbec nechutnalo, druhé už bylo lepší a když se všechny ty chutě propojily byla to mňamka. Takže kdo má problém něco skousnout, doporučuji, dejte tomu čas, každý tomu přijde na chuť.

Jídlo o víkendu bylo dobroučký a ty celerový hranolky no mňamka, musela jsem hned do obchodu a přidělat hranolky i pro rodinku.

Byla jsem zase na váze, ale víte jak před ségrou pst… ta by mi dala …. Mám dole další 1,5 kg a skáču radostí jupíííí.

Tak zase v úterý ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat