úterý 22. října 2013

ANNA představení




PS: nechala jsem se vyfotit v téhle halence, protože kdybych se vyfotila ve volném tričku (jako všichni), tak by to nebylo ono...

tak to jsem já......jmenuji se Anna, je mi čerstvých 30, jsem vdaná a mám 2 dcery.
Nedávno mi skončila mateřská (záměrně nepíšu dovolená, protože bych lhala). Musím hned na úvod napsat, že jsem nikdy nebyla žádné Tintítko. Váhu jsem si držela, nejsem žádný sportovec, občas jsem šla s holkama na Zumbu, ale časem z toho nějak sešlo.

Moje životospráva:
 
MAZEC doma jsem se vesměs odbývala, nebo jsem dojídala po dětech - no znáte to jistě všechny - přece ten smetánek, to jablko, ten nakousnutý rohlík, tu bramborovou kaši nevyhodím, že? V létě byly zase grilovačky a ty já moc ráda...Když jsem chtěla nějaké kilo shodit tak jsem prostě nejedla a pila kafe ( já vím hrůza). Ale když jsem po mateřský nastoupila na třísměnný provoz do fabriky tak to byla úplná KATASTROFA- všechno jsem měla otočené, večer jsem snídala v noci obědvala, pořádně jsem nespala.....neměla jsem žádnou energii, jedla jsem málo, ale moje váha se doslova zbláznila a začínala jsem být, jak by řekl klasik: více prostorově náročná a navíc začaly mi otékat nohy, měla jsem je jako těsně před porodem - FUJ, k tomu se přidaly další zdravotní problémy a problémy s imunitou..... nohy mi otékaly čím dál víc a přidala se i bolest pat. Při chůzi se mi odíraly stehna o sebe, měla jsem je odřená a v létě jsem na nich měla vyrážku- FUJ, FUJ, FUJ. Tady jsem si uvědomila, že něco není v pořádku - že to už nejsem já. No prostě jsem si řekla, že už se asi neunesu a je načase s tím něco udělat...... (a taky při představě, že pojedu s dětmi do aquaparku mě braly mrákoty. Já v plavkách a zaseknu se v tobogánu a budu večer na Nově to fakt nééééééé)
 

Čeho chci dosáhnout:
a) chci být zdravá - utvrdily mě výsledky na vyšetření krve- nechci mít ve 40 první infarkt
b) už nechci mít nohy jako konve
b) zlepšit si stravovací návyky
c) chci zažít pocit, když budu více jíst a nepřibírat ( to jsem teda zvědavá)

Moje motivace:
Jsem typická ženská a velkou motivací pro mě je plesová sezóna. Chodíme na plesy a já jsem si v Boleslavi vyhlídla překrásný šaty. Mají je ve velikosti 40 tak uvidíme. A nač troškařit, mají je i ve velikosti 38.
 A taky se chci přece líbit manželovi.

Kdo mě podporuje:
Mám úžasnou rodinu a spoustu lidiček kolem sebe a ty mě podporují nejen při 28 denního programu.


Moje aktuální míry k 13.10.2013 jsou:

váha: 93,2kg výška: 173cm obvod přes prsa: 104cm
obvod přes pas : 110cm obvod přes boky: 115cm obvod přes stehno: 63cm

Před 28 denním harmonizačním programem jsem byla na vyšetření v Naturopatické poradně v Mnichově Hradišti.
Vyšetření mi dělali z kapky Živé krve a zjistili mi, že mé červené krvinky tvoří takzvané ruloformace.
Mám překyselený organismus a že má krev špatně váže kyslík, proto jsem unavená a ještě mnoho dalšího, ale žádná pozitiva natož sociální jistoty.
!!!!Toto vyšetření doporučuji opravdu každému!!!!!!


Takhle to vypadá. Na konci Vám ukážu fotku po detoxu.


Takže je nejvyšší čas na očistu organismu

HURÁ DO TOHO DRŽTE MI PALCE

Žádné komentáře:

Okomentovat